Jeg synes nok at den måten Skrottefar beskriver er vel så enkel, og bruker den selv. Det går raskt å klikke seg frem på Fakta om fartygs hjemmeside, og jeg trenger kun å taste "fa", så husker maskinen min at jeg pleier å gå inn på den siden.Skrottefar skrev: ↑fre 19 mar 2021, 20:21Ja, den måten går også an, er jo veldig enkelt, men jeg har alltid brukt min måte, så det er noe jeg gjør automatiskHolger skrev: ↑ons 17 mar 2021, 11:57Ännu enklare:Skrottefar skrev: ↑fre 12 mar 2021, 21:24
1. gå til faktaomfartyg.se
2. gå til "till rederier" eller "till register"
3.1. i "till rederier" går du til bokstaven M og så til MSC Cruises og så MSC Lirica
3.2 i "till register" går du til navnene som begynner med "mf-mö" og så kan du gå til MSC lirica
Jeg kunne gjort det enkelt og länket direkte, men lærer du deg å hitta fartyg på fakta om fartyg själv så behøver du ikke å få andre til å gjøre det for deg
knappa ini sökmotorn så får du upp allt om just det fartyget hos faktaomfartyg.seKod: Markera allt
site:faktaomfartyg.se ms lirica
Tips och trix för sökning av information på nätet![]()
MSC Lirica brinner
Re: MSC Lirica brinner
Författare av "Fra LILLEBELT til SKÅNE" om Nordens och Östersjöns tågfärjors, andra järnvägsägda båtars och en rälsgående båts historia Uppdaterad bokinformation "Fra LILLEBELT til SKÅNE"