Stena Line planerar att beställa elektriska färjor för Göteborg - Frederikshavn

Om färjor med fokus på fartyg och trafik.

Marre

Re: Stena Line planerar att beställa elektriska färjor för Göteborg - Frederikshavn

Inlägg av Marre »

Det är beklämmande att under ett ämne om att Stena har planer på att bygga eldrivna färjor plöja igenom sidolånga inlägg om omdömen av restauranger, arkitektur mm runt om i världen kompletterat med hur hemskt Malmö är, inkluderande ett antal sakfel i texten, och ett större antal bilder kopierade från Google Maps eller Hitta.se eller någon liknande sida. Gäller inte copyright för dem? Inte ett enda ord som är färjerelaterat.
Jag har själv varit Malmöbo i mer än 65 år och kan förvisso hålla med om att allt inte är toppen där, men som överallt annars så finns det smultronställen även där.

Tack Risberg för att du nu flyttat fortsättningen på dessa off-topic-inläggen till en ny tråd.

Bättre är det inte att som i tråden för Trelleborgsnördar idiotförklara flera politiker för deras åsikter. Och jag förstår inte vad Malmös före detta och nuvarande kommunalråd har med Trelleborg att göra. Tillåter forumets regler denna smutskastning av dem?

Eftersom detta inlägg är en kommentar till flera andra inlägg och skulle det nog lämpligen hamnat under en annan, eller egen, rubrik, om det ens borde skrivits. Det handlar definitivt inte om Stenas nybyggnadsplaner. Vad jag vill ha sagt är att många inlägg på sistone spårat ur alldeles för långt.
Skriv svar