Det var et godt spørsmål Oslofjorden.
Ville tenkt det samme selv.
Det ser ut som tuben er forlenget ganske mye, kanskje 20-30 meter, for at det skulle passe.
Pearl ligger med styrbord side til kai både i Fr.havn og Oslo.
Stena Saga lå IKKE med samme side til kai, men husker ikke hvor langt forut eller akter resepsjonen lå...?
DFDS København-Frederikshavn-Oslo sættes på pause
Re: DFDS København-Frederikshavn-Oslo sættes på pause
Stena Saga lå også med baugen inn i Frederikshavn, og akter i Oslo. Og på både Pearl, Crown pg Stena Saga er landgangen plassert mere forut i skipet. Derfor den store forskjellen tenker jegTeien skrev: ↑ons 13 jan 2021, 20:15 Det var et godt spørsmål Oslofjorden.
Ville tenkt det samme selv.
Det ser ut som tuben er forlenget ganske mye, kanskje 20-30 meter, for at det skulle passe.
Pearl ligger med styrbord side til kai både i Fr.havn og Oslo.
Stena Saga lå IKKE med samme side til kai, men husker ikke hvor langt forut eller akter resepsjonen lå...?

Re: DFDS København-Frederikshavn-Oslo sættes på pause
Teien skrev: ↑ons 13 jan 2021, 20:15 Det var et godt spørsmål Oslofjorden.
Ville tenkt det samme selv.
Det ser ut som tuben er forlenget ganske mye, kanskje 20-30 meter, for at det skulle passe.
Pearl ligger med styrbord side til kai både i Fr.havn og Oslo.
Stena Saga lå IKKE med samme side til kai, men husker ikke hvor langt forut eller akter resepsjonen lå...?
Med andre ord: STENA SAGA lå med styrbords side til kai i Oslo, akkurat som PEARL SEAWAYS, men ikke i Frederikshavn, til forskjell fra PEARL SEAWAYS.
Författare av "Fra LILLEBELT til SKÅNE" om Nordens och Östersjöns tågfärjors, andra järnvägsägda båtars och en rälsgående båts historia Uppdaterad bokinformation "Fra LILLEBELT til SKÅNE"